Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля картера на 2,4 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се сваля картера на 2,4 жтд

    Колеги, има ли някакви скрити болтове при свалнето на картера на 2,4? Видях 2, за които се бърка между скоростите и картера, други скрити има ли? Освен това ме интересува смукателя към картера ли е закачен или си пада директно целия картер без грижа? Трябва ли да свалям нещо около него, за да го измъкна?
    Мерси на всички отговорили и Весели празници!

  • #2
    На мен ми се наложи да разкача тръбата на снадката(от генерацията) с трите болта...свалянете на картера не е толкова проблем,но при монтажа,след като си сложил и силикона,по-добре е да имаш място.....чак пък скрити болтове няма...всичко си се вижда.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      а смукателя закачен ли е за самия картер някак, или отвиваш болтовете на картер аи директно си пада?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
        а смукателя закачен ли е за самия картер някак, или отвиваш болтовете на картер аи директно си пада?
        Закачен е.
        Когато свалиш леко картера надолу ще трябва самия смукател да го развиеш и от помпата.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Закачен е.
          Когато свалиш леко картера надолу ще трябва самия смукател да го развиеш и от помпата.
          всъщност го намерих в мануала. Само не видях между смукателя и помпата да има гарнитурка, а не ми се вярва да е без. Ако някой е свалял и знае каква е, в смисъл става ли за многократна употреба или е за еднократна

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
            всъщност го намерих в мануала. Само не видях между смукателя и помпата да има гарнитурка, а не ми се вярва да е без. Ако някой е свалял и знае каква е, в смисъл става ли за многократна употреба или е за еднократна
            За свалянето на картера можеш да го свалиш и без да бараш смукателя! Малко завърташ картера и си излиза спокойно! А ако си решил да сваляш смукателя, има си гарнитурка там, да!
            Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

            Comment


            • #7
              14457681 SEAL GASKET - това ти е уплътнението
              Last edited by NightRider; d.m.y г., 09:49. Основание: допълнение
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
                За свалянето на картера можеш да го свалиш и без да бараш смукателя! Малко завърташ картера и си излиза спокойно! А ако си решил да сваляш смукателя, има си гарнитурка там, да!
                Точно така, но за да може да го завъртиш и да излезе ще трябва да свалиш датчика за нивото на маслото. Смукателната тръба е с О-пръстен, но ако не я бараш..... няма да имаш проблем с него.

                Comment


                • #9
                  благоаря на всички

                  всъщност проблема се прояви след смяна на съединител. Дали има нужда да се пипа картера при пускането на кутията, защото точно там двата болта, които са най-близо до кутията са протекли, а и съвпадна със смяната на съединителя....?Виждам един болт точно до маховика, но дали се бара?

                  Comment


                  • #10
                    Това повече прилича на протекъл семеринг - като ти сменяха съединителя смениха ли ти семеринга на коляновия вал
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                      благоаря на всички

                      всъщност проблема се прояви след смяна на съединител. Дали има нужда да се пипа картера при пускането на кутията, защото точно там двата болта, които са най-близо до кутията са протекли, а и съвпадна със смяната на съединителя....?Виждам един болт точно до маховика, но дали се бара?
                      Мисля,че бъдева ще сваляш картера.
                      Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                      Това повече прилича на протекъл семеринг - като ти сменяха съединителя смениха ли ти семеринга на коляновия вал
                      И аз съм на това мнение.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        не, не го смениха, би следвалод а са го погледнали поне, но маслото е моторно, не мирише на трансмисионно, освен това виждам теча откъде идва точно- започва от единия болт на картера, направо си се пада в корпуса на скоростите и има дупка да се бръкне да се развие.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                          не, не го смениха, би следвалод а са го погледнали поне, но маслото е моторно, не мирише на трансмисионно, освен това виждам теча откъде идва точно- започва от единия болт на картера, направо си се пада в корпуса на скоростите и има дупка да се бръкне да се развие.
                          Е да де,точно моторно масло ще тече.Семерингът е на задния край на коляновия вал,под маховика и маслото ще се стече точно там,където го виждаш.Не изключвам на 100% да е протекло и под картера,но е по-малко вероятно.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            ще сложа една снимка отблизо, но ще стане ясно само на някой, който го е гледал специално. Очертал съм пътя на капката- тръгва от болта на картера и се стича по ламарината.... Не че очаквам по снимка или по форум да се локализира теч, но си мисля, че ако беше от семеринг на вала, пътя на капката щеше да е верикален, и щеше да се събере на най-долната точка на скоростната, където има дупка направена за този случай, а и да се бърка оттам да се развие болта на снимката, този болт се пада малко по-напред от вала, по към преднята броня и не би могъл да отклони капка. На тази логика лежа и се надам, че нещо взе да ми писва
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Маховика до колкото го виждам е чист от вътре и най вероятно няма да е от семеринга. Аз бих измил всичко на пароструика и тогава бих се опитал да определя от къде тече. Също така бих проверил маркуча за смазването на турбината.

                              Comment

                              Working...
                              X